onsdag 2 september 2009

Plötsligt händer det!

Fick prata med Daniel i kväll, det var alldeles för längesen. Så nu känner jag mej glad! Ska tydligen få komma upp till Dalarna snart, antar att jag är en snäll tjej =)

Lämnade in min första uppgift i dokumentation. Mitt självförtroende blev ju knäckt när det gäller skrivande av min gamla lärare Claes men jag tror banne mej att detta var bra nog. Det känns iaf roligt att sitta och plugga igen. Jag uppskattar de hela på en annan nivå nu för jag vet att detta är en chans för att få bättre kunskap och kick ass bra jobb!
Vi ska ju ut i Lia i 15 v som vi får dela hur vi vill och egentligen på vilket ställe vi vill. Ska börja höra runt om det är nått ställe som vill ha mej. Förslag om behandlingsarbeten får ni gärna komma med, jag vill praktisera med psykiatri eller missbruk eller dubbeldiagnos!

Gröna druvor utan kärnor är mums!

Inga kommentarer: