tisdag 22 september 2009

alive

Jag lever!! *hostar*

Jag har fått en ny familjemedlem: PS3. Denne kom hem till mej för 2 dagar sen och vi har varit tillsammans sen dess! Spelat, skrattat, bråkat och skrattat igen! I love u Mr PS3!

Annars da, ähm var ute med Cattis och co i Fredags. Alltid kul med Cattis. Och killar ett tips, när ni raggar ropa inte -Gumman, gumman kom hit da!!. Inte en hit. Samt att en tjejs vänner är viktiga, som Cattis visade och jag uppskattar mkt! Synd att den karln inte fattade det, men det är hans lost, eller hur C!

Skolan går bra, det är mycket att läsa och skriva men det är roligt! Det som jag har börjat oroa mej att jag tycker att jag inte tycks arbete lika mkt med arbetena som mina klasskamrater som verkar lägga mer tid på dem! Det är som vanligt, men genom att det är distans vet jag inte riktigt om det är jag som har lätt för uppgifterna eller om jag gör för lite. Man kan inte få mer än G vilket jag lätt får, likväl. Får se vad fröken säger om den senaste uppgiften jag skrev under feber yra.

Ska jag töja till 14 mm...fan kan inte bestämma mej!

Inga kommentarer: