onsdag 16 september 2009

Slösa Sara

Idag har jag shoppat, en rolig tidsfördriv och jag tänkte visa mina fynd:
Hade planer om Over knee men tyckte dessa var både snyggare och billigare än dem jag ursprungligen tittat ut.
Klänning som inte alls kommer till sin rätt tack vara min sopiga mob.kamera. Har aldrig sett en liknande och var kär =) kommer använda den till den bli hålig!
90 % av min garderob är klänningar eller tunikor, så jag skaffade mej en hederlig skjorta!
Detta är en kofta, påminner om en 50 tals kofta lixom med dessa otroligt coola roser på! Hade inte råd att köpa den förra året (för den kostar en del) men nu hade de på magic line fått in den serien igen och då jäklar, så nu är jag en stolt ägare!
Så nu är jag fattig igen, men har mina fynd att trösta mej med!

4 kommentarer:

GSUS sa...

Riktigt hett med rosor på. Skitfina plagg du har införskaffat dig. =)

Sara sa...

Det coola är att han som tatuerar mej har designat denna kofta, Eva (hon som säljer dem) berättade det. Vilket syns, mina tatuerade rosor och dessa är lika varandra.

GSUS sa...

Det kanske var din plan från början? =) Riktigt hett var det iaf.

Dyrt?

Sara sa...

Man skulle kunna tro det men icke! Det var en fin överraskning! 500 :- per kofta, det tycker jag är dyrt men det är jätte bra kvalitet.