fredag 25 september 2009

usch!

Sikken mardröms dag denna Fredag har varit!
Dagen börjar med att jag får reda att min lön uteblir, så jag åker ner till bemanningtjänst och frågar varför? Admin fel, nån ringer dej på måndag och försöker ordna upp det= Vi på Bemanningstjänst har korkat nog inte skickat in dina tider till lönekontoret! Så ingen lön idag, får se när den kommer!
Suttit i telefon med Mälardalens högskola och 4 olika lärcentran vilket alla säger att jag och Maria ska betala 1000:-/timmen för att kunna se videokonferans hos dem...vi ska ha tre dagar så 24 tusen...! Detta är alltså i samtid som jag får reda på att min lön uteblivit..inte glad! Så jag ringer upp Mälardalen, får prata med en av dem med högre rang och förklarade hela dilemmat, två studenter, KY distans och alla säger nej, hjälp? Jo hon måste ha hört att jag var förtvivlad så 3 timmar senare så fick jag reda på att vi fick bokat! Tack!
Så när jag är på väg hem så märker jag hur varm och svettig jag är, illamående och värk! Fan fan fan, jag var bjuden till Sofie och Cattis på middag. Det var kört, nu när jag kom hem så tog jag tempen, 38.8! Ville verkligen och såg fram emot! Åh sugpropp!

Inga kommentarer: