söndag 13 september 2009

Seg

Inser att det är dags att skriva nått!
Har varit och tagit nya blodprover, de ringde ner mej. Känns sällan uber positivt att de behöver ta mer ingående prover, det betyder ju ofta att de funnit nått men jag orkar inte fundera på de lixom va vet jag.
Hursom haver så har jag fått några glirringar att jag inte hör av mej, en telefon går åt två håll och min tele har varit ganska tyst från dem som gett mej glirringarna. Bara för att jag är sjukskriven just nu betyder inte att jag har all världens tid, jag är SJUKskriven. Thats all im saying about that!

Haha jag vet inte hur många som såg programet "Debatt" som handlade om att en man ville få kunna amma sitt barn, han kände sig inte jämnställd jämte sin fru..för att hon kunde! Åh för i helvete, vi kompletterar varandra. En del grejjer genom genetik kan inte män göra tex amma och en del saker genom genitik kan inte kvinnor göra tex få en garanterad orgasm vid varje samlag :P nej men seriöst...Är det verkligen nått att debattera om? Det är ju bara sorgligt.
Ett annat program som får mej att skratta är "Rock of love" på tv 400. Stora silikon boobies, korta kjolar, sönderblekta hår och sprit i massor, lovely rekomenderar om nån känner sig nere, kolla på programet och må bättre!

Inga kommentarer: