onsdag 10 april 2013

Undrar

Jag undrar när man ska bli piggare egentligen?! Leo sover bättre i sängen och vaknar ett par ggr bara vilket är en grym förbättring så jag borde vara piggare men nej! Går runt i en dimma av trötthet. Jag tappar humöret snabbare, aldrig på Leo utan på små saker ting. Idag är det fjärrkontrollen som är mitt mörka moln, den funkar inte som den ska och det är sporadiskt! Den tycks veta när jag vill byta kanal och då spårar den ut å hamnar på nån tråkkanal! Blev så jävla irriterad så den la jag i kökslådan som straff och nu vill jag inte gå in i köket för då påminns jag att jag idiotiskt lagt den där och varför jag la den där! Sannerligen logiskt!
När ska man bli pigg igen? Är det när Leo har börjat högstadiet, nej för då kommer jag ligga vaken om natten och undra vad som hände med min söta lilla son som har blivit överfylld med pubertets hormoner! Jag kommer aldrig bli pigg och redo för dagen igen lika bra att vänja sig!

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha ..dom dagarna är förbi;) men man vänjer sej och det är väll tur det!