måndag 1 april 2013

Oj da

Missat att skriva!
Påsken var trevlig! Joakim kom och hängde med oss! Jag hade rimmat lax, lagt in sill bl.a.! Allt skulle göras från grunden, mest för jag ville pröva på'tt och allt vart gott enligt grabbarna!
Leo har gått in i ett nytt utvecklingssprång och är lite krånglig att förstå vad han vill och sömnen har blivit lidande igen! Natten till söndag fick jag sova ca 2 timmar! Men vad gör det, han pratar med och vill utforska allt! Och det gör ens mamma hjärta så stolt så man glömmer bort tröttheten!
Idag kommer mamma, pappa och storebror! De ska bjuda mig och Leo på lunch på stan, mamma fullkomligt älskar Västerås city! Den är det bästa som hänt sen skivat bröd! Det lustiga är att city är ju lite som Täbys galleria men den är mer maffigt och lättare att gå runt i än Västerås city men enligt mor så kommer Täby aldrig vara så roligt att gå i som Västerås, jag kanske är hemmablind! Daniel ska jobba och kommer hem inatt! Jag hoppas mest på att jag inte somnar av utmattning idag, den som lever får se :) Jag har hört att sova på en tallrik mat ger gooood sömn :)



Inga kommentarer: