onsdag 24 april 2013

Så?

Jag är hemma i borgen igen! Så, hur gick det?
Jag gick hemma ifrån när Leo sov sin morgonlur, även om jag var alldeles för tidig så kände jag att det var det bästa!
Dagen gick bra, vi var på Sätra brunn och det är jätte vackert där ute! Konferensen var som den brukar vara och vips så var det kväll. Vi blev bjudna på middag och en mindre fylla (för den som ville), det var en rolig tillställning!
Det var jobbigt för mamma hjärtat när det var dags att gå mitt hotellrum och lägga mig i den tomma sängen, om jag haft mer pengar på kontot hade jag lätt tagit en taxi hem! Men jag somnade tillslut och resten av dagen (fylld med konferens igen) gick bra för jag visste att jag skulle hem till familjen!
Det hela var lärorikt! Och jag har fyllt på tanken med massa Leo mys när jag kom hem!







Inga kommentarer: