onsdag 3 april 2013

Kaos

Lillemannen har haft magknip från helvetet! Igår morse vaknade jag vid 6 tiden av att han gallskriker och är helt otröstlig. Efter 2 timmar med ständig gråt så tog jag ut honom i barnvagnen och gick en timme, då somnande han. Sen var det att ringa BVC och hon trodde han fått i sig mjölkprotein och kom med massa bra tips om hur jag kunde lindra den dumma magen! Efter bad, Alvedon och babymassage så slutade han gråta och vart alldeles avslagen istället. I natt så vaknande jag av samma gråt men han lugnade sig mkt snabbare när han fick lite massage och ligga i famnen med en varm hand på magen. Men nu verkar allt det onda gett med sig. Leo är helt slut och vill mest bara ligga i famnen och goa in sig i mitt hår, så då får han göra det och världen får helt enkelt vänta!

Inga kommentarer: