fredag 12 april 2013

Nu så

Har varit dålig på att skriva igen!
I förrigår kom Daniels mamma Ann och Daniels lillasyster Jessica! Vi lagade mat och de myste med Leo. Och sov över, så 4 personer i denna lilla lgh plus barn och hund men det gick bara bra! Förutom att jag misshandlade Daniel varje gång han snarkade! För lite sömn gör mig till en psykobitch tydligen, förlåt älskling!
Igår medans jag var på sjukan åkte Ann, Jessica och Leo till Erikslund och spatserade! Så jag fick en tom lgh i 3 långa timmar, jag hade grov Leo abstinens :) När de kom hem så lagade de middag till oss och det vart lite över som jag får njuta av till lunch idag! Det är lyx! Det är inte ofta någon annan än jag har lagat mat till mig i mitt kök, som sagt det är lyx!
I helgen ska Daniel jobba hela helgen, från fredagsmorgonen till måndag! Puh! Det kom lite plötsligt så jag har inte hunnit förbereda (läs uber planera i minsta detalj) så i skrivande stund känns det ganska jobbigt! Jag är fortfarande zombie trött! Men hey, vi har fin kaffe hemma :)
Leo har föresten inte bara en tand som ploppar upp, igår upptäcktes nr 2 precis bredvid! Våran lilla tuffing som numera kan bita hål på huden på mammas fingrar *stolt*

Inga kommentarer: