lördag 20 april 2013

Rubrik

Idag jobbar Daniel så jag och Leo (och Stella såklart) fått ro om oss själva! Min faster kom på ett snabb besök idag, hon hade inte träffat Leo före så det var på tiden! Det som är lite klurig med besök, när det är för att träffa lillen är att småbarns sömn kan man inte riktigt fiffla med! Och besöket blev precis när Leo somnat. Jag tänkte att denna gång så kan vi nog rucka på hans rutin, det var ju sån liten stund och jag väcker honom! Han var en sann liten charmör hela besöket och somnade sen, en timme senare mot vad han brukar med likväl tänkte jag "yay det gick" men sen när det var dags för nästa tupplur drog kampen igång! Det var inte hans sovstund tyckte han och vägrade sova! Det tog 2 timmar att få han till ro men bara i 20 min, nästa tupplur total vägrade han sova, det var krig! Så hela eftermiddagen och kvällen så har jag haft ett övertrött och kinkig Leo! Man ska inte peta på hans sovstunder, för det blir bara skit! Men det är ju så svårt när folk kommer för att träffa honom och han sover bort hela besöket, då känns det som om det var mitt fel! Vilket är korkat, man kan inte styra små barn! Men likväl!



Inga kommentarer: