lördag 1 december 2012

Våran lördag

Så idag är vi hemma ensamma, Daniel jobbar dygn!
Leo hade princip en vaken natt, jag var helt slut vid 2 tiden och Daniel som fortfarande var vaken fick ta över en stund! Han lyckades få Leo att sova en timme innan han vaknade upp och tyckte att det var dags att rocka! Så idag är jag minst sagt en zombie!
Var iaf ut på en promenad i snön, Leo tyckte att det var väldans mysigt att få små snöflingor i ansiktet och låg mest å babyflinade hela vägen. Topp poäng på att vara söt!!
Prövade att handla idag med vagn och baby på egenhand, inte så smidigt som jag hoppades att det skulle vara och i trött dimman så glömde jag de tre saker som jag faktiskt skulle handla och på nått sätt så köpte jag räkor, varför vet jag inte! Har inte ett minne av att jag la dem i korgen heller…suspekt!
Nu ligger Leo och sover på min bröstkorg å Stella ligger breve! Jag funderar på om jag vågar flytta Leo så jag kan göra mig te, risken är stor att han vaknar av flytten eller att han vaknar av att Stella vaknar till och vill tvätta hans näsa medans jag är i köket…hmm dagens små bekymmer!
Stella har ju också varit liten:
Picture0099
Även hon har topp poäng i att vara söt!

1 kommentar:

Mathilda sa...

Man gör mycket konstigt när man är sådär trött. Själv brukar jag då lyckas lägga konstiga saker i kylskåpet.