söndag 9 december 2012

Framförhållning

Daniel jobbar dygn så vi är ensamma igen! Har fått in en bra lunk när jag är själv med lillingen, det gäller att ha framförhållning så om/när Leo sover så gör jag iordning allt som kan behövas! Det är mkt städa undan och plocka fram! Men även om han skulle vara vaken så kan jag fixa ganska mkt ändå, han är väldans snäll och tycker om att halvsitta och titta på mig när jag far runt och städar undan eller gör iordning nånting! Så att vara själv i 12 timmar eller dygn är inte så jobbigt så länge Leo äter och sover som han ska! Om något ställer till det så är det när han får magknip men vi ska köpa droppar åt han imorgon så får vi se om det hjälper mot hans onda mage (som gör ont varannan dag/natt).
Var ut på långpromenad med vagnen, vi trotsade kylan 1 timme! Var förbi jobbet och träffade Lina och vi ska följa med henne och Alma på Luciafirande på öppna förskolan på torsdag :D det ser jag fram emot! Om Leo har en napp och mjölk i magen så är han redo för det mesta!
14 v och 1 dag kvar, sen fyller jag 30 år! Daniel jobbar över julen så det blir bara jag och Leo på julafton! Vi sparar allt firande tills vi åker till Mora över nyår, vilket känns helt okej! Tror inte vi har varit i Mora över nyår så det var nog dags för det ändå!
Nu blir det nån film, för söndagstv suger!

Inga kommentarer: