tisdag 4 december 2012

Tisdagen den fjärde december

Jag och Leo trotsade kylan! Jag klädde på både han och mig ordentligt sen tog vi en 20 minuters promenad! Kallt som fan va det men det var skönt att komma ut en sväng!
De har under en vecka demolerat minigolfbanan utanför, tagit bort allt! De börjar 07.00 varje morgon och håller på hela dagen, Leo vaknar varje gång! Funderar på att kasta hans bajsblöjor på dem! Sju på morgonen är ju totalt onödigt!! Nio kan jag acceptera! Förhoppningsvis så är de klara snart, annars blir det Leos bajsblöjor i fejjan på dem!!
Imorgon ska vi till Mora en sväng, ska bara stanna över natten! Första trippen med Leo, får se vad han tycker om en 3 ½ timmas biltur! Jag vet ju vad vi tycker om den.
Foto0192

1 kommentar:

Mathilda sa...

Det är sjukt irriterande att de alltid ska göra det som låter mest klockan sju på morgonen, jag fattar inte! Skönt att ni fått komma ut lite :)