fredag 7 december 2012

21

Vi kom hem från Mora igår! Fy fan vilket väder att köra i, som tur är så är Daniel skit duktig på att köra på halt väglag men trots det satt jag större delen av tiden med ångest och spände hela kroppen så fort en vindpust petade till bilen! Nej, jag hatar långa bilfärder och framförallt på vintertid, hatar hatar hatar! Men vi kom dit och hem hela! Resan var lyckad!

Idag är Leo tre veckor och det var dags för ett BVC besök! 310 gram hade han ökat på en vecka och nu är han 55 cm lång! Och vi har ju märkt att han växt så det knakar, han har växt ut en massa kläder, nästet börjar bli lite väl trångt (men han gillart) och han äter och äter och äter (och skiter och skiter och skiter)
När jag skulle ta ett myskort på oss båda så körde han en stormskit:
bild (2)
Synd att man inte kan fota ljudet!

Idag fick Daniel permission och ska supa skallen av sig i Uppsala så jag, lillingen och Stella har myst ner oss i soffan och ska ha en fredagsmys! Min nya mobil har äntligen dykt upp så det ska pillas och landas ner saker till den. En helt okej fredag med andra ord!

Inga kommentarer: