onsdag 19 december 2012

Ner och upp igen

Men ÅH jag tror bestämt att Leo reagerade på att jag åt mörk choklad igår kväll, han vred sig hela natten och skrek =/ Och det är bara för att jag och min moster pratade om det, om han reagerat på nått jag ätit. Nu är det ju inte säkert att det var det som gjorde natten till ett helvete, frågan är ju när man vågar prova äta mörk choklad igen!

Daniel plockade poäng igåt när han ordnat helkroppsmassage till mig! Oj va skönt det var!! Min rygg är trasig efter dåliga amningspositioner och nu efter en timmas massage så känns det som ny (om en 29 årings rygg kan kännas som ny). Plus poäng på makekontot!
En mäkta trött Sara
bild-1 (2)
En tok pigg Leo:
bild (4)
Tur att han är så förbannat söt!

1 kommentar:

Mathilda sa...

Han är jättesöt och har en väldigt fin pyjamas :)