fredag 21 december 2012

Saker att gör på en fredag

Jag borde verkligen packa!! Och jag borde verkligen diska för det har ingen gjort på hela dagen, borde verkligen sätta mig ner och pränta in räkningarna som kom idag och sen borde jag verkligen hinna med en powernap så jag orkar med natten MEN jag ork int nåå!
Daniel är hemma från jobbet, förkyld :/ så han orkar inte nått heller och gick nyss å tog sig en siesta! Så det får väl bli som det blir!
Vi skulle få våra ringar idag men av olika anledningar (främst att guldsmeden inte var där) så fick vi dem inte så vi får vänta med att bli propra efter nyår!
Bvc var det idag, Leo väger nu 4800 gram och har fått det stora OK tecknet nu att vi behöver inte gå en gång i veckan! Yay!
Min lilla groda har jobbar på bra!
Nu ska vi väl se om man får energi för att göra det man ska eller om man fortsätter gömma sig under pälspläden i soffan!

Inga kommentarer: