torsdag 22 november 2012

Vi har rutin

Jag vågar nästan säga att vi har fått till rutin nu!
Leo sover ca 2 ½ timme själv i baby nästet han fått av sin faster, så nu när han sover själv och jag kan äntligen göra saker i hemmet. Han vaknar av sig själv och det är dags att amma, tar allt mellan 20 min till 60 min, byte av blöja, sen kan vi antingen gå ut på promenad, åka bil, ärenden, mysa med pappa och mamma osv. 2 timmar senare amning och sen ska det sovas igen. Nu ska jag bara lära mig att koka lika gott kaffe som Daniel gör, sen är jag sannerligen en happy camper!
 
Leo hade gått upp 200 gram på två dagar så vi fick nappgodkänt, dock behövs den mer sällan än vad jag trodde. Snart är han uppe i sin födelsevikt och vi har blivit släppta av BB nu, vi ska få gå över till BVC! Hoppas vi får en lika bra barnmorska som jag har haft på BB, hon har varit jätte bra så det är synd att man inte kan ha kvar henne!

Och den nya mobilen kommer imorgon eller måndag! YAY! DET VAR FAN PÅ TIDEN!!

1 kommentar:

Mathilda sa...

Härligt att det går bra nu :)