tisdag 13 november 2012

13 november

Hade värkar i söndagsnatt men efter 4 timmar så började de ge med sig och fram till morgonen var de borta =/ Så inget barn än (uppenbarligen)
Och ingen ny mobil! Jag ringde igår, javisst skulle jag få en mobil! En Iphone 4, vit det går sååå bra såå MEN jag skulle inte få den förrän än i mitten av dec! Och jag kunde inte förstå de 5 olika förklaringarna till varför så jag lackade ut och la på. När Daniel sedan ringde så var det en annan femma, 10 arbetsdagar skulle det ta! Det var inga problem, ursäktade krånglet och såvidare… Jag fattar inte, samma företag med samma mobilantal men skillnaden på beskeden är ju galna…suck. Vi får se om det kommer gå så smärtfritt med tanke på att under ett halvår nu så har 3 bara strulat!
Funderar på att dra fram vinterpyntet! Får se om jag gör slag i saken!

Inga kommentarer: