fredag 30 november 2012

Vart tog den vägen?

Mitt minne som alltid varit ganska jäkla vasst har totalt havererat! Glömmer bort saker hela tiden och tappar bort grejer! Gravidhjärna x 10 efter förlossningen!

Leo är 14 dagar idag! Jag har ingen tidskänsla längre så det känns som en evighet sen han kom ut samtidigt som det känns som igår! Jag fann en skallra igår (köpte den med pengar vi fått av Daniels mormor) som han tycker jätte mkt om!
Brun Skallra Apa, Skallra i mjukt plysch med apa.&nbs...
Han fokuserar (skelögt som satan) på den och försöker gripa tag i den, än är han lite för liten att hålla den men jag trär den på hans arm så ligger han och gör ljud med den.

Imorgon jobbar Daniel dygn så jag håller på att peppar mig att jag klarar ett dygn med ett spädbarn och en hund hur bra som helst! Men han är ledig både idag och på söndag så det planeras fredagsmys och söndagsmiddag!
 
 

1 kommentar:

Mathilda sa...

Otroligt söt skallra. Lycka till med att vara själv, skönt att han är hemma så mycket ändå :)