fredag 2 november 2012

Så fredag

Då var det helg igen, förhoppningsvis den sista barnfria helgen men chansen till det är ju föga. Känns som om ungen aldrig kommer att komma ut och jag kommer gå veckor övertiden. Jag längtar vansinnigt efter att få tillbaka min kropp igen, att kunna gå ut på en promenad eller att sova längre än 40 minuter i taget (jag har en bra natt om jag får 3 timmars sammanlagd sömn på natten och 30 min på eftermiddagen men oftast får jag lov att klara mig på mindre), att inte vara obekväm och instängd. Babysitter lockade inte ut honom…kanske om jag bakar en rulltårta så kommer han igång? Min pappa säger – Bit ihop! Men han är en karl och de har fan ingen aning! Punkt.
Nej, det är fredag och jag ska inte gnälla! Jag ska baka rulltårta och koka hallonsylt!
Ps Ja, det är dåligt med bilder men det är för att min lånetelefon är från 90 talet och det går inte att ladda upp bilder. Så ni får en favorit i repris:
WP_000644

Inga kommentarer: