torsdag 29 november 2012

Upp

Igår var BVC och hälsade på, fick en massa information och Leo fick en undersökning samt vägning! Han har gått upp och är väger nu 50 gram mer än vid födsel <3
Idag var vi till Erikslunds shoppingcenter och medans Daniel tog en fika med Leo så fick jag springa runt i affärer. Det var grymt! 40 minuter egentid som användes att handla lite kläder åt Leo som börjar växa ur sina storlek 56 kläder. Att titta på kläder till mig känns helt meningslöst, iaf just nu! Jag har gått ner en massa och kan börja ha på mig en hel del av mina kläder som har legat i källarn, förutom byxor! Jävla höfter att vara breda efter graviditeten. Hursom så är det inte roligt än med nya kläder till mig just nu! Eller nya myskläder hade varit grymt om jag tänker efter, oh well!

Inga kommentarer: