söndag 16 september 2012

Update

Hade ont och ett onormalt tryck neråt igår så på kvällskvisten åkte vi till förlossningen för en kontroll! Lillingen mår bara bra, det är nog att han ligger fixerat och trycker på som gör ont i kombination med sammandragningar. Vi fick se han igen på ultraljud och han växer som han ska, tillomed lite större än den veckan och dagen vi ska vara på och det gör mitt mammahjärta bara glad eftersom magen inte växt så pass mkt som den skulle ha gjort.
Daniel hade ett gulligt flin under hela tiden, framförallt när jag vart uppkopplad för att kolla lillens hjärtljud och mina sammandragningar. Jag tror min karl längtar väldans mkt tills det är dags på riktigt!
Så nu är vi hemma och tar det lugnt, ska åka upp igen om det känns på samma sätt som igår för att se att inte livmodertappen påverkas men annars är det bara som det är när man är gravid!
Jag kom på flera saker som jag ska ha med mig när det är dags i BB väskan bla sug-karameller i citrus eller bärsmak, vet inte varför men det var det jag låg och längtade efter under undersökningarna!
Over and out peeps!

Inga kommentarer: