måndag 17 september 2012

Regn <3

Om jag fick som jag ville så skulle det regna 6 dagar i veckan, helst vara molnigt på den 7 dagen! För mig har molniga regniga dagar en mirakelkur för mitt mående!
Vill klippa mig, page eller nått! Egentligen kort för jag tycker att det långa håret är mer i vägen och trassligt, kan bara föreställa mig sen när lillen kommer! MEN jag känner mig tok för rund för det just nu, som en fotboll med peruk så jag väntar nog om jag förmår mig till det.
Slapp att åka till förlossningen igår och förhoppningsvis slipper vi det idag med! Trycket finns kvar men de onda förvärkarna verkar hålla sig borta! Det är så skönt!

Idag ska jag nog knopa lite med skötväskan, ska handla hem en väska och sen sy ihop skötfilten! Och äta äpplen, massa gröna äpplen *mmm*

Inga kommentarer: