söndag 2 september 2012

OM

Om jag kunde skulle jag boa hela dagarna långa! Vilket jag egentligen gör, plockar undan och ställer saker “rätt” (och glömmer bort vart jag ställt dem, vilket driver Daniel till galenskap) men om jag om jag hade råd så hade jag köpt hem inredningsprylar varje dag! Jag kan sitta och drömma mig bort bland tyger, blockljus, prydnader, koppar osv! Vit, svart, grått, randigt i jordiga toner eller en sak eller två i stark färg eller mönster är det jag vill ha i mitt hem!
Jag mår mycket bättre när det är städat hemma, vissa dagar så plockar jag som nog en normal människa gör men sen finns det dagar som jag tvångsmässigt går och städar, ändrar om och fluffar! Jag har hört att det är en del i gravid-beteende, boa! Jaja, det får igång mitt belöningssystem och som kanske tur är så har vi inte råd med att jag springer i affärer varje dag på jakt för då hade vårat hem varit belamrat med inredningens saker!
Imorgon ska jag rensa garderoben igen, har vuxit ur kläder (3 gången nu och förhoppningsvis den sista) och de ska ner i källarn! Det kommer bli ett dagsverk för jag ska även rensa ut alla sommarplagg och skor för Daniel med för nu gott folk är sommarn slut!

Inga kommentarer: