torsdag 2 augusti 2012

Dubbelsiffrigt!

Yay! Nu är vi nere på dubbelsiffrigt (dagar fram till förlossningen), det är galet!
 
Daniel har varit ledig så de senaste dagarna har gått ut på att han ska få vara så ledig som möjligt med små måsten! Igår köpte vi hem så vi kan göra eget lyxbröd, hel fullkorn utan jästid! Lätt att göra och super gott! Så till middag gjorde jag eget smör, fullkornsbröd och kräftor till oss! Det var så GOTT! Jag har bilder på brödet med skit mobil vägrar samarbeta så det får komma senare!

Idag åkte vi till Dollarstore med förhoppningen på att fynda! Det gjorde vi inte direkt men vi hittade super fina ramar för en billig peng som jag ska smacka upp på väggarna i helgen! Sen tog vi vårt första bad idag! Sprang in på Kappahl för att hitta en bikini som var stor nog att täcka min enorma gravidrumpa på rean sen bar det av till Björnö! Och det var svin kallt i vattnet, Daniel hotade med att plaska ner mig om jag inte doppade mig..jävel..men han kollade på mig i typ en kvart medans jag åmade mig och gnällde över hur kallt det var. Jag är världens badkruka! Och genom att Daniel är större och starkare än mig så doppade jag mig tillslut med ett gnällskrik! Så nu var det gjort iaf!

Over and out!

Inga kommentarer: