onsdag 22 augusti 2012

Vi växer!

Daniels födelsedag firades med frukost på sängen och lite presenter! Sen drog jag upp han ur sängen för vi skulle på föräldrargrupp. Jag har varit lite skeptisk, är själv lite allergisk att sitta med främmande människor i grupp. Det blir obekväm och när det väl börjar kännas avslappnat i gruppen så är det oftast slut på träffarna. Men eftersom min karl var med mig och han tyckte att det kunde vara bra för oss så gick vi! 5 par var det där, vi var äldst och de yngsta var 19 år. Och det var stelt och obekvämt, som det sed vanligen är. Men det kan bli intressant, ska ge det chans helt enkelt!
Sen efter det kom Daniels morbror med famnen full med gåvor till lillen (bilstol, bärsele och badbalja) och åt tårta med oss! Mkt trevligt! Sen toksomnande jag och Daniel.
Idag var vi ner till barnmorskan för rutinkoll. Hjärtslagen snittade på 140 och magen hade växt från 23 till 27 och ligger perfekt i kurva. Mina blodvärden var helt okej med! Blev oerhört stolt över lillen, att han växer!
Resten av dagen ska gå till mys och lugn med tända ljus, film och massa gosande!

P.s Min mobil har blivit knäpp igen och ska lämnas in, det går inte att ringa på den!

Inga kommentarer: