tisdag 31 juli 2012

100 dagar

Jävla skit dag! Dumma jävla skit dag! Japp, det är en dum skit dag! Ingen speciell anledning, är mest bara trött, uttråkad och frustrerad för att jag är uttråkad. Och börjar känna mig som en flodhäst, en otymplig flodhäst som håller på att bli till en otymplig val!
Jaja. Barnmorskan var igår och allt var som det skulle, lillen hade 142 i hjärtslag, magen växte inom normalkurvan och blodvärdet var bra! Hon tyckte att jag går upp bra i vikt och skulle fortsätta med det jag gör. Yay. 100 dagar kvar nu, längtar ihjäl mig!
Daniel är ÄNTLIGEN hemma nu ett par dagar innan han går på ett låååååååång pass! Synd bara att bilen är handikappad och låter illa nu, känns inte som om vi kan åka nå långt med den och den måste lämnas in pronto. Det betyder soffhäng…never done that before!
Stella har haft det tufft, magproblem! Hon får inte behålla mat och har varit slö. Så vi tog bort all mat vi vet kan vara jobbig för en känslig mage, åkte till Arken Zoo och fick en uppläxning på hur dålig billig hundmat kan vara och fick med oss prima torrfoder för känsliga magar. Stella har idag fått tillbaka energin och tyckte prima hundfoder var det bästa som har hänt på en månad minst! Skönt, vi blev oroliga. Nu sitter jag med dåligt samvete att hon har fått billig skit hundfoder och nu ska hon få det finaste som finns!
Ja, mer än så här blir det inte idag!

Inga kommentarer: