söndag 5 augusti 2012

Söndag idag

Borde vara en vilodag men jag har varit alldeles för rastlös! Så ner på stan för att kika på åkpåse och skötväska som de hade extra pris på! Åkpåsen fick följa med hem! Dock kan vi bara ha den en månad eller två beroende på hur mkt han växer, det är mer som en overallpåse…jag slänger upp en bild nån gång, pröjsade enbart 100 kr för den och det var den sista de hade. Men skötväskan hoppade jag, vet inte om det är värt pengarna de begär när man kan använda en helt väska så den fick vara kvar!
Hem, började städa något så Daniel skulle få komma hem till en någorlunda fint hem (det var viktigt för mig när jag jobbade) så mitt i städningen kom jag på att jag ville byta gardiner i sovrummet! Dessa gardiner var nere i källarn under en massa annat..borde nog ha väntat på Daniel men icke, jag rotade fram dem och hängde upp dem. Nu sitter jag och har väldans ont i rygg och bäckenet, är allmänt slut körd men det var banne mig skönt att för en gångs skull ha energi att göra nått redigt med dagen! Det var typ två månader sist! Och Daniel är värd att komma hem till ett fint hem! Mindre än en vecka kvar tills han är min make! Och jag måste beställa nytt ID :)

Inga kommentarer: