onsdag 15 augusti 2012

Dagblind

Helt snurrig är jag, vad är det för dag? Trott att det är tisdag hela jäkla dagen sen såg jag på tv-reklamen att en serie på TLC som jag brukar kika på går idag…nähä..den ska ju gå på onsdagar, varför har de bytt dag för..men åh..eller? *Går och kollar på kalendern och ser att det är ju ONSDAG* Dock glömde jag bort det en timme senare och gick tillbaka till tron att det är tisdag, sikka problem man har haha.
Var förbi jobbet idag och fick höra det senaste skvallret samt höra hur stooooor jag blivit!
När jag kom hem hade jag planerat att leka hemmafru och sen ha lite spamys men jag blev riktigt illamående och har tillbringat hela eftermiddagen med att spy. Så länge jag inte blir dålig i Mora, iaf inte på fredagen så är jag en happy camper!
Men nu till dagens (absoluta bästa) nyhet:
Spindeln jag fann i badkaret och som Daniel fångande in och haft i en glasburk valde att självdö idag! Nu kan jag äntligen slappna av och gå förbi databordet utan att känna fara för mitt liv, den spindeln gav mig onda blickar med dess 4-8 ögon…URK!
Usch och urk men nu är den banne mig död!

Inga kommentarer: