lördag 25 augusti 2012

På en lördag??

Hur dumma kan man vara när man åker till Ikea på en lördag?! Urkorkade! Likväl åkte vi dit. Jag halkade i badkaret härom dagen (smällde till ryggen och inte magen, tack o lov) och behövde halkskydd helt i badkaret. Fann två halkskydd och lite annat smått och gott men fy bubblan va folk det var. Och vi som ska tillbaka på måndag för att köpa spjälsäng, vi kunde ju ha väntat..jaja.
Daniel åkte till Uppsala för att hänga (läs supa skallen av sig) med Jocke medans jag myser hemma. Känner mig sjuk och alldeles hängig så jag vill bara ligga i soffan och kika på filmer resten av dagen!
Lillingen har börjat med ett par väldigt mysiga saker. Där han känner att man har handen så trycker han emot med sin fot och man känner foten i handflatan. Så länge man har handen där så har han sin lilla fot där och trycker till lite då och då. När Daniel kommer hem från jobb och pratar så buffar lillen runt, han regerar på Daniels röst helt enkelt. Och nu är han så stor i magen så när han hickar så vobblar hela magen, det kan hickas i 10 minuter om inte mer ibland, jag tycker det är såååå mysigt!
Som avslut så får ni denna bild av Daniel och Stella som ligger och sover:
WP_000061

Inga kommentarer: