torsdag 5 juli 2012

Spontan

Att planera en vigsel om 4 veckor är mycket svårare än vad jag trodde. Hindersprövningen tar typ en månad på sig, allt är fullbokad och dem vi vill beställa ringarna ifrån är på semester tills slutet av augusti. Men tur att man kan dra nytta av graviteten, tack vare den så fick vi en tid för vigsel i början av augusti trots att det var fullbokat och hindersprövningen fick vi skatteverket att sätta brådskande på, ringarna kan vi inte göra nått åt utan de får vänta helt enkelt! Så går det när man är spontan!
Dessa klänningar väntar jag nu nervöst på:
image1xxlimag1xxl
Funkar inte nån av dem så hinner jag inte beställa en ny så då blir det svart (mig spelar det ingen roll men Daniel vill gärna se mig i i en ljus klänning)
Allt känns iaf väldans bra och helt rätt att göra på detta vis! Om en månad så är jag Fru Daniel Rockmyr! Det är stort!

Inga kommentarer: