tisdag 3 juli 2012

Efterklok

-Sara, tycker du verkligen det var smart att springa runt nere i city i 2 timmar för att kolla efter en viss typ av klänning?? –Nä..inte nu när man är efterklok..!
Japp 2 timmar maniskt letande i varje affär i city känns inte så bra nu i efterhand. Är helt jävla slut!! Jag som kunde lätt tillbringa 3-4 timmar åt shopping innan jag blev gravid men nu, nej! Jag skulle ha lagt av och åkt hem efter en timme max. Nu får jag sitta med svullna fötter och ont som fan i ländryggen!
Men jag fann på rean lite kläder till lillkillen, rea 75% o´yeah:
Munktröja med fluffigt foder i storlek 62
WP_000559
Body och byxor i storlek 56
WP_000561
Han namn kommer bli Leo. Daniel har svårt att hålla saker hemligt *skrattar*. Leo är för att vi tycker det kommer passa våran avkomma, ingen djupare mening än så!
WP_000557

Det börjar bli en liten samling! Letar högt och lågt efter fler djur att måla om =)

Och vi avslutar detta blogginlägg med en Stella och magen bild:
WP_000564

Inga kommentarer: