söndag 8 juli 2012

Foot

Min älskade Daniel ville att jag skulle börja dagens inlägg med att jag skriver detta MEDANS han masserar mina fötter! Japp total sanning, han är bra underbar karln min!
Idag har vi vart på Ikea och kom hem med ingenting egentligen, skulle ha kollat efter en (billig) soffbord då vårat (billiga) soffbord håller på att falla sönder och ser ut som skit men vi kom inte överens om något bord så det vart inget! Så kan det gå. Det var ganska många på Ikea, 17.00 på en lördag och de såg så där olyckliga ut som folk gör på Ica under en fredagshandling innan löning. Intressant. Borde man inte vara glad att vara på Ikea? Nytt och fräscht till hemmet borde ju locka till ett smil tycker man! Vi var ju glada trots att vi inte fann nått…vi kanske ska söka terapi för detta udda beteende!

Inga kommentarer: