tisdag 24 juli 2012

Så vuxen (och en smula humor)

Det är skrämmande att vissa dagar så lyckas vi (Daniel och jag) gör vuxna och mogna val som man ska när man är i 30 års ålder..skrämmande!
De valen är just nu att: Vi diskar dagligen (har ALDRIG hänt), planerade måltider när vi handlade så vi har valmöjligheter hemma…och så äter vi nu mera hellre hemma (wtf??), vi tar promenader för det är bra för oss, satsar hellre på kvalité än kvantitet och går inte det då får det vara och det är okej. Okej det kanske inte låter vuxet men när vi står i köket och lägger rester i en matlåda istället för att låta det stå framme och bli dålig och på det sättet kosta pengar så blir det lite skrämmande..vad hände?! Det smög sig bara på oss..
Jaja, imorgon kanske “orkabrysigomimorgonalátonåring” tänket kommer tillbaka och jag ligger i sängen och äter knäckebröd medans jag moffar True blood serier en hel dag! Och om inte detta vuxenheten har gett sig så kommer jag ha en uppsjö med små ting som jag ska få gjort hemma! Vi får se vad som vinner!

Inga kommentarer: