onsdag 18 april 2012

Urk

I två dagar nu så har trötthet och illamående slagit till HÅRT! Igår låg jag bara i sängen och sov, spydde och kollade på River cottage i omgångar.
Idag är det lite bättre, spytt ett par ggr “bara”. Balen på slottet bla bla!
Men jag och hormonerna har haft ett snack och förhoppningsvis så har vi vapenvila, jag fick gå med på kraven: Inge McDonalds under hela graviteten, jag ska vila mer och dricka massor vatten, låta kolsyrade drycker vara. Förhoppningsvis räcker detta för att behålla freden!
Men det är lustigt, hur trött jag än är så sover jag ALDRIG längre än till åtta på morgon?! Åtta på morgonen..det är ju bara A människor eller pensionärer som är uppe frivilligt då!!
Sugen på äppelmos och bovetegröt! Men, hur gör man bovetegröt och varför är jag sugen på det när jag aldrig ätit detta? Många frågor men så få svar!
Vi byter ämne:
Vi har tingat en valp, vi ska se om vi får den! Den kommer i sådana fall hem till oss i sommar och jag vill att den ska heta Doris eller Kerstin men…hon är ju helt klart en Doris!!
image
Man kan ju inte annat än att smälta och vilja haaaaaa! Såg hennes bild på sen kvällen och tjatade på Daniel fast vi bestämt sen tidigare att Stella får vänta på ett syskon…men som sagt, hjärtat smälter ju!

Inga kommentarer: