måndag 2 april 2012

Mat mat mat mat maaaaaat

Det är det enda som snurrar i mitt huvud! Hemma lagad, icke borta köpt! Sitter på kvällarna och fnular på vad jag ska laga nästa dag, söker på nätet eller kollar i mina kokböcker (som inte alls räcker till…behöver fler), kollar på matlagningsprogram eller försöker dra mig till minnes till maträtter jag ätit och tyckt om! Det är riktigt roligt att stå i köket igen!
Idag ville jag skämma bort Daniel som har jobbat så hårt. Fick för mig att göra tacogratäng, aldrig ätit eller gjort men det såg gott ut när jag såg den på en blogg! Och det var mycket godare än vad jag trodde. Daniel var nöjd såg det ut som, det var det som var huvudsaken!
Men Daniel är inte kinkig, när han till o med kivas med Stella om hennes grisöra så förstår man hans kulinariska kravnivå :D
image
Haha Stella och hennes ENDA huggtand, söta lilla troll!

Inga kommentarer: