torsdag 12 april 2012

Sommar puffar

Om ni vill ha löfte om sommar, sol och myggor så köp hem vattenmelon! Blunda och smaska på så flyr denna kalla april månad bort! Jag missbrukar vattenmelon nu! Ja, kärleken för äpplen har nu lagt sig och blivit ersatt av melon och pastasallad!

Jag är ju sjukskriven halvtid men med vårt schema så känns det inte! Jag har haft 5 st 10 timmars pass denna vecka, det är egentligen skrattretande men så ser min halvtid ut. Jag kan skära ner dem ytligare MEN att ta igen den förlorade arbetstiden skulle jag inte hinna med…sug…aja balen på slottet känns ganska långt borta, tur att jag har vattenmelon!

I helgen ska ÄNTLIGEN jag och Daniel vara lediga samtidigt! Det var så längesen vi hade en hel helg..kommer inte ihåg sist! På lördag kommer min lillebror, Stefan och en tjej från jobbet och hälsar på! De ska dricka öl och jag ska servera alla mat sen kommer jag somna haha. Men det ska bli mys att ha folk här hemma, förhoppningsvis så kommer solen fram och vi kan hänga på balkongen!

Inga kommentarer: