söndag 22 april 2012

Fragila

När någon man känner dör så får man en käftsmäll med olika känslor, det går inte att gömma sig ifrån och det bör man inte göra. Och det är vad som har färgat de senaste dagarna!
Man får perspektiv, vad som är viktigt i livet. Antar att det är det ljusa i en bortgång för dem som är kvar. Vi får inse på riktigt hur fragila vi är och det är bra för oss och för dem vi älskar!

Jag tror mig ha foglossning, eller jag är säker på att det är det. Redan? Ja, tydligen kan man få det tidigt (så pass som v 6, stackare som får det från den veckan) så självklart ska jag oxå få det! Det gör ont, men det är okej. Det är mysigt att det växer och händer saker! Så denna vecka blir veckan som jag köper mammabyxor för att leva i Daniels mysbyxor och jeans är inte chic och addar på min loddis känsla totalt! Man ser inte ut som Jolie eller Klum när man är gravid, lika bra att inse! Det är en till myt som har sprängts!

Inga kommentarer: