lördag 5 november 2011

Rubrik?

Kom inte på nån rubrik, jag är helt av för rubrik denna dag! Så den hoppas över!
Efter många många timmars sömn vaknade jag och var lika trött. Daniel tog ut mig på lunch, Vivaldi mitt favorit ställe. Vi satt och planera inför framtiden, det var jätte mysigt. Åkte hem och jag sov en stund till. Vaknade upp och började gråta..igen. För att bryta eländet så ska vi ut på en liten dejt snart. Min kille rockar!!
Vårt Lush packet kom igår med 2 schampo, 1 balsam, 2 tvålar och en gratis provprodukt. Men det var inte nog, vi åkte till Uppsala en sväng, skulle hämta en sak hos en kompis. Då passade vi på att gå in på Lush butiken, fick med mig en till tvål som luktar som tomteskum godis och en handkräm som luktar citron/refreshgodis och så fick jag en badbomb när jag berättade för expediten att vi hade köpt hem en hel lager redan, hon tyckte att då måste jag få en badbomb som luktar som pepperkaka för att komplettera samlingen! Man ska ju inte vara nere när man har ett helt badrum fyllt med ens favoritdofter?!
Nu ska jag göra mig fin för Daniel, han förtjänar en fin fästmö, inte ett vrak som bor i sin badrock!

Inga kommentarer: