fredag 4 november 2011

Och det fortsätter

Är fortfarande blå.
Daniel och jag åkte o köpte oss en varsin smoothie, är nog beroende av dem! GALET goda. Man ska ju för fan inte vara nere då. När vi kom hem så tok somnade jag på soffan och drömde mardröm, nu när jag vaknade så känns det ju bara typiskt. Trött är jag som fan hela tiden, borde lägga mig och sova igen men jag vet att jag kommer vakna på natten och kommer garanterat inte kunna somna om och med det kommer  jag ha sabbat lördagen. Nej, lite jävla bit ihop får råda nu!
Det var tänkt att gå på bio i dag, hoppas det blir så! Nått som brukar hjälpa är ju att göra sig i iordning och tvinga sig ut. Bryta “tyck synd om” bubblan. Det är ju så sällan man gör sig fin nu för tiden, ni vet fixar sig från topp till tå, obekväma underkläder och helt o funktionella kläder som man går runt och fryser i och skor som får ens fötter att värka. Visst är det over kill, vi ska på bio..i västerås..sitta i typ 2 timmar..gå hem, meningen av att göra sig fin är ju liten men jag får passa på! Jag fick tag på en jätte fin klänning igår som jag inte vill döma till en livstid i min garderob. Fest för mig känns så långt ifrån, den tiden man går ut på krogen så är jag redo för att sova och egentligen det enda jag tänker på. Daniel kan festa till morgonkvisten, jag har försökt men ger upp vid 01 tiden och lämnar över min konsumtion av festande till honom (vilket han klarar med bravur *skrattar*). Ska det alltid vara så här?

Inga kommentarer: