torsdag 17 november 2011

Jo jag vet

Jag har inte skrivit på länge! Jag har varit så jäkla osocial och inte haft nån lust att dela med mig av mig själv! Har behövt lägga energi på att komma ur svackan. Och det är bättre, ångesten och mörkret har lyfts bort. Sen har egentiden gett lite insikter och så vidare. Nog om detta!

Jag och Daniel har börjat på riktigt planera vårt bröllop! Det kommer bli ett höst bröllop och det kommer vara litet och intimt. Sen har vi planerat detaljer som gör att det våra personligheter kommer att lysa igenom. Snart ska jag ut och kika på klänningar, den är ju ack så viktigt och jag har en tydlig bild av hur jag vill se ut på den stora dagen, den är lite ovanlig och kommer bli svår att hitta! Har startat ett konto nu där vi kommer att börja spara slantarna till bröllopet. Allt känns bara så jävla bra!!!

Jag ska bli bättre på att blogga, lovar! Jobbar långhelgen så räkna inte med att det kommer nått inlägg i helgen dock! Jag är en helghjälte =)

Inga kommentarer: