onsdag 30 november 2011

Min älskling

Skämmer bort mig! Som julklapp köpte han Body shops julkalender så jag får en julklapp varje dag fram till den 24:e <3 och idag fick jag välja ut min födelsedagspresent på Kicks, kunde inte bestämma mig och fick de två jag stod och valde i mellan! Dem ska jag glömma bort och får ta fram dem när jag fyller år.Tack älskade älskade Daniel!
Vi är i full fart att planera vårt bröllop! Känns skit häftigt! Vi vet hur och när, det är bara detaljerna nu som ska planeras. Men vi vet vilken känsla vi vill ha, intimt och avslappnat! Efter julen ska jag ner och kika på klänningar, har fått massa tips om bra ställen och jag tar gärna emot fler! Åh jag längtar så mycket!! Sara Rockmyr, det klingar så fint <3<3<3
Tips som har att göra med allt om bröllop tas mer än gärna emot!
image

1 kommentar:

johanna h sa...

Det klingar Jättefint!!! =)