tisdag 8 november 2011

En timme

Jag måste ta en timme i taget, allt annat känns övermäktigt. Jag ger mig själv två eller tre måsten som jag ska göra under dagen. Igår var det att ta mig ner på stan för att köpa nya bh:ar, mina gamla är..gamla och slitna så det handlades in. Det andra måstet var att köpa mat, äta! Det var det jag pallade med igår. Idag började dagen med ett skrämmande samtal, det var banken. Någon har försökt att ta ut en stor summa pengar från kontot men de nekade transaktionen eftersom den var utfärdad ifrån Europa nånstans. Kortet är spärrat och inge pengar verkar fattas..tack och fucking lov. Solen lyste idag och det gjorde mig så jäkla gott! Idag var mina måsten, ta ut pengar från banken, köpa mat och vika in mina kläder. Jag fixade alla!
Är detta en svacka eller är det en depression igen? Jag vet inte! Jag tar en timme i taget och det funkar än så länge. Jag har ledigt, det är väl på gott och ont men det ger ju iaf chansen att ta tag i det och inte stoppa huvudet i sanden som är så skönt att göra.
Jag drömmer så otroligt..inga ord för det, inte mardrömmar utan levande, äventyrs, färgstarka drömmar som jag kommer ihåg massor av. Om jag hade kunnat skulle jag nog ligga och sova hela tiden för de drömmar jag har drömt har varit helt jävla kung! I natt drömde jag att jag lämnade allt och bara drog ut på vägarna med Daniel och Stella! Inget var för svårt att klara av och vi tågluffade, på väg någonstans! Jag ÄLSKAR att drömma, det är som att kolla på en skit bra film fast du är med i den..typ!?

Inga kommentarer: