måndag 5 september 2011

Posten

Kom med två paket idag. En som jag längtat sååå efter!! Naked paletten från Urbab Decay och en ögonprimer från samma märke. Det andra paket var en premiegåva som innehåll smink från MAC, tackar!!
Naked paletten har jag suktat efter länge nu, sen i våras! Men den är svår att få hem för den är slutsåld överallt. När den väl hade kommit in på Beautybay så köpte jag den på en gång! Här är några bilder på den, lånad från Killer colours:
image
image
Älskar den! Kommer vara väl använd till vardags =)
MAC produkterna jag fick var ett puder och en primer för ansiktet. Jag brukar aldrig använda primer förutom till ögonskuggor så nu när jag har fått en var jag tvungen att testa om det är nått att ha. Hade på halva ansiktet med primer och halva utan, satte på mig min foundation som vanligt och jo..skillnad vad det nog allt! Framförallt så sitter det som berget.
Smink är kul! Punkt!

Inga kommentarer: