tisdag 13 september 2011

Inspirerad

Känner mig inspirerad från olika håll idag!
Jag ska börja på yoga! Får ju ett friskvårdskort från jobbet och när jag bodde i Mora så gick jag ett par ggr i veckan så nu jävlar ska jag ta tag i detta och börja! Det startar en kurs i närheten i okt så det blir ju perfa, jag är nu anmäld och klar! Jag ska ner på stan och kolla ut lite vettiga träningskläder och skor! Yay!
Sen ska jag till bibblan och låna både böcker och ljudböcker, nu är det höst och då är det tid för förkovring!
Sen såg jag denna bild från Face:
image
älskar looken, framför allt att det inte är massa mascara så genom att jag är så jäklans inspirerad idag så ser man ut på detta sätt:
Picture0344
Ingen mascara! Vilken är nog en bra sak med tanke på blåsten där ute (rinniga ögon + gunk på ögona is a big dodoo)
Får se om det blir som man planerat idag! Men jag är på väg iaf!

Inga kommentarer: