fredag 23 september 2011

Ja

Ledig idag och skönt är väl det, för jag kan bädda ner mig och titta på serier hela dagen! Jag är fortfarande satans förkyld och hostar så mina lungor börja värka!
Inför att jag ska få min lön på tisdag sitter jag och spanar på vad jag ska skicka efter, det jag gör är att bokmärka så jag hittar det snabbt och kan skicka efter morgonen vid löning. Tänkte visa mina fynd eftersom det är många som frågar vart jag hittar mina prylar:
image
HM 199:-
image
Matt ögonprimer från Urban Decay, beauty bay ca 150:-
image
Petals to the metal, too faced från beauty bay ca 150:-
image
Väska från Romwe ca 200:- för jag har rabatt =)
Några grejer som jag fortfarande funderar på! Det är iaf fruktansvärt smidigt att beställa från nätet, har aldrig haft problem =)
Nu är det fredagsmyssss
 

Inga kommentarer: