fredag 2 september 2011

Fredag idag..tydligen

Fredag?! Jajamensan! Och vi fick oss en gäst idag i form av Phillip, alltid lika trevligt.
Dock tror jag inte att det är fredag, nej det känns snarare som en onsdag! Ja, så här känns nog en onsdag..
Jag är rastlös! Det är ju så jäkla galet när man väl är ledig så klarar man inte av det! Jag var uppe vid 7 idag..suck! Och det fanns inget att äta så jag funderade nog minst 50 ggr på att gå till hemköp (som ligger 3 min bort) men jag hoppades på att jag skulle få somna om! Det gjorde jag inte! Sen kom phille vid 11 tiden så vi drog ner på stan och käkade lunch. Hela eftermiddagen har jag bara rastlöst gått omkring och funderat på hur fan man är ledig och vilar upp sig? Har inte fått något svar på det än!
Jag TROR att jag ska klippa mig lite mer vågat på måndag. Jag behöver en förändring, jag har haft samma frilla nu i typ 6 år..det är dags nu! Vi får se om jag vågar eller om jag backar ur och tar topparna (och går hem å ångrar mig).
Pratade med min älskade moster idag, en hel timme. Känner nu att jag har saknat henne en massa! Hon har varit/är min förebild under hela min livstid, min stora syster. Jag är ju så jäkla dålig på att ringa så det är pinsamt. Men det var riktigt skönt att prata med henne! Som sagt, saknar henne! Tänk om man hade bott nära varandra, då hade man ju bara kunnat komma förbi och ta en kaffe! Har aldrig bott nära nån i min familj nu när jag är vuxen, jag längtar efter det ibland. Den enkla vardagliga kontakten. Jaja, livet är inte slut än.

Inga kommentarer: