torsdag 29 september 2011

ÅÅååååååh

Två sprutor senare börjar jag kunna andas och existera igen! Har fått nån form av antibiotika sprutor för att kämpa mot skiten jag har i kroppen, fick min andra idag och jag tror att det är bättre! Min sänka är fortfarande sky hög men jag känner mig bättre!

Genom att jag har lite mer energi idag så har jag städat inne på toan, alla sminkborstar är rengjorda, handfat och badkar är skinande rena och en allmän cleansing på det som behövdes slängas! Skönt!
Visste ni att Lush finns som webshop? Jag älskar den affären och var så besviken när Lush i Västerås la ner! Deras tvålar och badbomber äger så när jag såg att de har en webshop så beställde jag hem lite favoriter som schampo som luktar som en fruksallad och badbomber som luktar som jordgubbsmilkshake!

Imorgon hade jag tydligen en klipptid, jag hoppas jag kan gå! Det var 10 månader sen jag klippte mig och mitt hår behöver fräschas upp...frågan är ju bara hur jag ska klippa mig? Åh det jävla eviga rundgång, tvångstankar om mitt hår snurrar runt runt. Jag tror jag lägger ner beslutet och ger ansvaret till frisören imorgon...om jag vågar släppa kontrollen det vill säga..äääähh tvångstankar.com!

Inga kommentarer: