tisdag 8 juni 2010

Värme

Hej och hå va jag älskar mina piercingar, längtar efter att de är helt läkta!
Han som piercade mej berättade om en tjej som satte skindrivers längs hela ryggraden, usch va fint och sikket jäklans arbete!
Det jag har lärt mej från förra gången jag piercade mig (bröstkorgen) är att de måste få vara under plåster under den första tiden, så såret får stängas igen. Det är lite marrigt att plåstra sig själv, man ser ju inte ett smack så Daniel får agera nurse!

Vi införskaffade en GPS i helgen. Jag är värdelös som vägbeskrivare och Daniel har inte det bästa lokalsinnet så GPS kändes som en solklar lösning! Det är helt fantastiskt att ha en ju, varför har inte fler en?
Har skickat efter lämplighets intyg nu så körkortet känns som ett steg närmare!

Har insett att jag har inte råd med semester men det känns okej ändå, kan ta en lång helg här och var. Sen vet jag att vi kommer hitta på mysiga saker sommarn lång! Bil ger livskvalitet!

Ska slänga upp lite pics sen, nu ska jag mysa i soffan!
 

Inga kommentarer: